“Super mat og masse god drikke med bra musikk servert av hyggelig personale. Min livspartner elsket særlig oksebællene!”
Anmeldelse av Two More Beers

Two More Beers
Vurdert som nr. 2 av 1 231 Restauranter i Riga
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Oksebæller i brennevin og rock'n roll gjør dette stedet til en restaurant du kommer tilbake til. Kjempetrivlig personalet og bra belligenhet.

Takk, W5666XZtomm

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Lokalt sentralt i gamlebyen. Masse god mat på menyen. Bor like ved og har vært innom tre dager på rad. Testet masse fra menyen som er stor. All mat er god så langt. Øl menyen er den største jeg har sett på lenge, her har de alt for alle! Bildet er av en fantastisk vegan sopp suppe. Er ikke veganer men den var god selv uten kjøtt kraft.

Takk, O6942SXroberta
Anmeldt i går via mobile enheter

Anmeldt 2 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 2 dager siden via mobile enheter

Reisende som så på Two More Beers, så også på

Har du vært i Two More Beers? Del dine erfaringer!