“God mat til en ok pris”
Anmeldelse av Two More Beers

Two More Beers
Vurdert som nr. 3 av 1 291 Restauranter i Riga
Prisklasse: kr 113 - kr 283
Anmeldt 1. juli 2023 via mobile enheter

Her får du god mat for pengene. Porsjonene er i god størrelse, så du blir mett av en porsjon. Prisen er det heller ikke noe å si på.

Betjeningen er hyggelig og yter god service

Dato for besøk: juli 2023
Takk, karlhenriklb

Anmeldt 3. juni 2023

Berusende god service på Rigas feteste pub. Tilfredsstilte alle våre behov ;) god drikke, god mat og god service - anbefales 👍🏻

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Hanne B
Anmeldt 30. mai 2023 via mobile enheter

Her går du alt fra griseører til saftig amerikansk burger. Ikke glem halv meter lange pølser med masse tilbehør. Fint sted for de fleste og bakgård med og uten tak. Vi likte stedet folka og maten.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Kashif M
Anmeldt 26. mai 2023 via mobile enheter

Litt lenge å vente på maten, men SÅÅ verdt det! To par, alle bestilte forrett; parmesan chips, ulike oliven og hvitløksbrød. Ingen hadde smakt så gode forretter før! Hovedrett; pølse, spareribs og laks, aldeles nyyydelig! Veldig god smaksopplevelse for alle! Anbelfales! Book bord!

Dato for besøk: mai 2023
Takk, hanneelisa
Anmeldt 25. mars 2023 via mobile enheter

Meget god og spennende mat. Vi var der som par. Spiste oksetestikler og tyske kjøttboller som forrett og spare-ribs samt halvmeter med svinepølse som hovedrett. Nydelig øl, men også mulighet for vin. Hyggelig og effektiv betjening. Bør forhåndsbookes.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, Morten M

Reisende som så på Two More Beers, så også på

Har du vært i Two More Beers? Del dine erfaringer!