“Beste plassen i Riga”

Kjøkken: Østeuropeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Folkklubs er uten tvil den triveligste, beste og mest spennede stedet du kan besøke i Riga. Meget gode priser på god mat og drikke. Det er alltid god stemning i lokalet og servitørene er opptatte av å gi god service. Bør booke bord på kveldstid da det er live musikk der og det blir pakket fullt lokale. Var så fornøyd med denne plassen at vi besøkte dette stedet flere ganger i løpet av oppholdet.

Tips:
Spør bartender om hva som er «dagens» når det gjelder drikke. Vi fikk meget billig øl da.

Takk, MrTrongo

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Vi har igjen besøkt Ala Folkklubb! Her møtes du av mye folk, levende musikk, god mat og trivelig stemning!(& rimelige priser) Anbefales!

1  Takk, kristianeb2015
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er virkelig et trivelig sted, der det er levende musikk og særpreg så det holder. God stemning. Kjempestort lokale. Pubmat. Latvisk øl. Anbefales!

1  Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 9. oktober 2018

En fantastisk atmosfære men mye god mat, flott lokaler og god underholdning. Et sted som absolutt bør oppleves.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Terje1
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler å besøke dette stedet:) anderledes og bra atmosfære :) live musikk de gangene vi har vært der. Mye god øl:)

Takk, 357cathrinel

Reisende som så på Folkklubs Ala Pagrabs, så også på

Har du vært i Folkklubs Ala Pagrabs? Del dine erfaringer!