“Nydelig mat!”

Kjøkken: Steakhouse
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Veldig god mat! Flott service! Takk til Tereze, som oppvartet oss hele kvelden! Nydelig dessert som toppet kvelden!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, SiriS23

Anmeldt 5. mai 2018 via mobile enheter

Var å spiste på denne resturanten uten å sjekke trip advisor i forkant. Mat og vin var veldig god. Men ble overasket over pris, som kan matche norske priser. Når vi fikk regningen var det skrevet inn 10% påslag. Servitøren forklarte at dette var et påslag for å dekke interiør i resturant. Dette var ikke tips. Interiøret i resturanten var flott det, men å ta dette spesifisert på regningen er ikke greit. Blir da ikke topscore pga alt for høy pris!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, tr0ndhj
Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

Smakløs og kvalmende mat. Måtte kryddre nye for å få noe smak. Hovedretten var svin, som var stekt svært tørt, og uten krydder. 2 agurkskiver og noen få striper av raspet gulrot i stedet for salat gjorde ikke retten bedre. Anbefales ikke.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Lexmur
Anmeldt 8. desember 2017 via mobile enheter

Det startet med at vi måtte sende inn igjen ert glass 7up. Det smakte rett og slett vann uten kullsyre. Burgeren er ikke å anbefale. Det smakte absolutt ingenting. Takk og lov var friesen god, så vi fikk litt mat i livet. Styr unna!!!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tutte67
Anmeldt 1. november 2017 via mobile enheter

Selve kjøttet var helt greit, men ikke noe utover det ordinære. Tilbehøret var også helt ok. Servicen var forsåvidt grei inntil vi hadde fått maten servert, etter dette var den fraværende. Servitørene unngikk øyekontakt og virket helt tilfreds med å gjemme seg bak bardisken. Dette kan nok være en direkte konsekvens av at de er sikret en ferdig innlagt tips på 10% (service charge) av regningen.

I tillegg til fraværende service, ble vi møtt med sinne og kjefting når vi sa i fra om at creme bruléen ikke smakte som den skulle. Men etter en liten diskusjon så bannet hun seg av gårde og tok hun den av regningen.

Kommer ikke til å anbefale dette spistestedet.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Ivan R

Reisende som så på Steiku Haoss, så også på

Har du vært i Steiku Haoss? Del dine erfaringer!