“Nydelig mat og god service”
Anmeldelse av Restaurant Armenia

Restaurant Armenia
Vurdert som nr. 97 av 1 259 Restauranter i Riga
Kjøkken: Armensk, Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Privat middag, Reservasjoner
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Har egentlig ikke mye å trekke på her. Eneste var at det var utrolig lyst og dermed ble stemningen ikke helt det man skulle forvente. Det ble også servert for lite poteter og grønnsaker til at vi var 8 personer. Vi måtte dobble bestillingen av dette. Potetene og grønnsakene som ble ekstrabestilt kom da når det var tomt for kjøtt. Utover disse detaljer var det ypperlig

Takk, glennwiggol
ArtjomsAsatrjans, Владелец på Restaurant Armenia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2019

Hello!

Thank you very much for your review. Hope to see you soon in our restaurant :)

Anmeldt 22. juli 2018

Veldig trivelig plass med personale som strekker seg litt lenger - me fekk 4 personars retten til 5, og same pris. Anbefalast!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Arve l
Artjoms7, Владелец på Restaurant Armenia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

God ettermiddag! Takk for din gode tilbakemelding. Vi gleder oss til å se deg igjen på vår gjest og håper at anmeldelsen din allerede vil være 5 stjerner;)

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi valgte naturlig nok uteplass denne varme julikvelden, en uteplass som gjerne hadde fortjent litt mer blomster og pynt. Den travle kelneren var litt kjølig og reservert, men tødde litt mer opp etterhvert. Maten(to varianter av svinekjøtt) som kom på bordet var svært pent presentert. Svinekotelettene var dessverre litt mye stekt, men medfølgende stekte poteter og saus var svært velsmakende. Alt i alt ar dette bra og med en grei pris, men stedet har forbedringspunkter.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, RunarF7

God ettermiddag!

Takk for din tilbakemelding og anbefaling. Tydeligvis ta notat og vår familie og laget vil fikse alt som ikke liker våre gjester.

Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Hva skal en si.... God mat, fine lokaler...

Grei kunnskap på servitør, men lite oppmerksom dessverre. Pris er OK sett i forhold til kvalitet. Det som er litt rart, er den store forskjellen på porsjoner. Vi var 5 stykker med 5 forskjellige retter hvorav Stroganoffen var veldig liten, og mer som en barneporsjon. Ellers OK, nok kjøtt på tallerken, men kunne med fordel vært mer tilbehør.

Kort summert; greit og OK value for money. Men det finnes mange andre gode alternativer.

Dato for besøk: september 2017
Takk, tom_L9762YB
Artjoms7, Владелец på Restaurant Armenia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2017

Hello!

Thank you very much for your review.

Anmeldt 21. mars 2017 via mobile enheter

Dette var bra. Hyggelig kelner og nydelig mat. Anbefales virkelig hvis man ønsker en rolig middag i hyggelige omgivelser.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, truls_2017
Artjoms7, Владелец på Restaurant Armenia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2017

Hello! Thank you very much for your review!

Reisende som så på Restaurant Armenia, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Restaurant Armenia? Del dine erfaringer!