mange ganger

min svigermor kom fra rga derfor har jeg vert der så mange ganger,vi er en canminvogn der... les mer

Anmeldt 14. oktober 2019
reidun167
Riga, Latvia
God utsikt over Riga

Det hår heis opp og ned ca hvert 20 minutt. På toppen får man en nydelig utsikt over nesten hele... les mer

Anmeldt 15. september 2019
stinebratteng1
Lillehammer, Norge
Les alle 2 562 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Riga
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Anbefaler å ta turen opp i tårnet. Man må gå noen etasjer opp før man kommer til heisen. Veldig fin utsikt! Man får speide ut over hele Riga

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, majag861
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Ta turen til Peterskirken! Flott kirke, lite utsmykket men med fin kunstutstilling. Enkelt å komme seg opp i tårnet med trapper og heis. Fantastisk utsikt over Riga!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, 593pergunnarh
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Var en flott kirke med en spennende historie.var også en flott opplevelse og ta heisen opp i tårnet.anbefales

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Pål I
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Kjempe fint å komme litt opp i høyden for å se riga! Absolutt verdt kronene, spesielt når det er fint vær!

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, marid197
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Vi ville ikke ha vært foruten dette besøket, men paradoksalt at kirken som følger Jesus og Luther tar 90 kr per person for å la folk få se kirken. Jesus jaget jo ut salgsfolkene fra templet. Religiøse betraktninger satt til side så ville vi ikke ha vært foruten dette besøket. Fantastisk utsikt ved fint vær.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, andreasbD1144UN