“Absolutely worth a visit ”
Anmeldelse av Biblioteka No1

Biblioteka No1
Vurdert som nr. 43 av 1 293 Restauranter i Riga
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening med fokus på god service. Maten kom fort på bordet, og servitørene hadde gode vinkunnskaper.

Flotte lokaler med en nydelig utsikt over parken, god atmosfære, nydelig mat og rimelig.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, christinaa708

Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Denne restauranten kan absolutt anbefales. Spiste en utsøkt middag (and) med «pannacotta in the clouds» som dessert.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 545britk
Anmeldt 21. mars 2019 via mobile enheter

Mat, vin, lokaler og service var meget bra. Vil gjerne komme hit igjen ved en senere anledning!
Det største overraskelsen var en dessert som heter Pannecotta in the Cloud.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Anjo1209
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Vi koste oss med brunch her. Veldig god mat og koselig lokale. Desserten vil oppleves som et luksusproblem.

Takk, nilspettera2015
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste dagens lunsj. 3 retters måltid med 2 «venteretter» fra kokken i mellom rettene. Service var bra, servitøren var hyggelig og pratet godt engelsk. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, nermap2017

Reisende som så på Biblioteka No1, så også på

Har du vært i Biblioteka No1? Del dine erfaringer!