Anmeldt 4. mars 2019

Bestilte rom sov ikke første natten pga steinhard seng. Hadde bestilt suitte i håp på bedre standard. Fikk oppgradert ,og endelig sku en få god natt søvn trodde en. Før en gikk ut på kvelden startet brannalarm (selfølgelig sto en i dusjen) alarm ble stoppet. Så regnet med noe var feil. På natten derimot ble en vekt kvær 15-20 minutt av denne alarmen som ble slått av , dette foregikk HELE natten. Spurte grettent i resepsjonen i ørska etter 2 søvnløse netter hva dette var. Noen hadde knust alarm , og kontor for å fiks dette var ikke åpent. Brannstasjon er jo åpent. Noe de ikke har giddet å tenkt på med hensyn av gjester. Alarm fortsatte utover morgenen . Mat og men mye tomt . Ferie ødlagt trøtt resten av dagene.

Romtips: Velg annet hotell
Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, Rita L
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har nok den dårligste frokosten av de hotellene jeg noen gang har spist frokost på.
Rommet jeg fikk var enkelt både med hensyn på standard og rengjøring.
De skal ha et stort pluss på grunn av lokasjon, den er perfekt, selv om det medfører ekstremt mye støy fra barene i gata utenfor. Men akkurat den delen er ikke hotellets skyld.

Dato for oppholdet: april 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Kjell J
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Vi er to venninner som er utrolig misfornøyd med denne hotellopplevelsen. Hotellet manglet stort sett alt du måtte trenge. Vi fikk ikke nye håndklær, såper, påfyll av toalettpapir og det ble ikke vasket særlig bra. Det er et kjøkken på hotellrommet men uten noe utstyr, så det er rett og slett ubrukelig. Vi gikk i baren på hotellet for å spørre om vinglass, han sa de skulle bli hentet av vaskehjelpen dagen etter, de har ikke blitt på 3 dager.
Det er lytt i gangene og fra gaten, dette passer dårlig ettersom det er en bar 20 meter unna.
Frokosten var rett og slett dårlig, det var lite påfyll av mat og det meste virket noen dager gammelt.
For guds skyld, ikke book dere inn hit.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Eline S
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Dette var et enormt dårlig hotell, dårlig service og dårlig frokost. Frokosten er noe av det dårligste som tilbys i området så rådes til å hoppe over den og dra på kafé! Vasking av hotellrom er heller ingen ting å skryte av, vi var to jenter som forventet bedre en dette. Fikk ikke nye håndklær, ikke ble rommet vasket og fikk heller ikke påfyll av dopapir eller såpe til kropp/hår. Eneste positive er at det er et sentralt hotell så det er kort gåavstand til attraksjonene som tilbys i Riga.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Emilie S
Anmeldt 31. august 2017 via mobile enheter

Hotellet lå veldig sentralt i gamle byen. Billig greit hotell med enkel standar. Det negative er at det var to enkle senger satt sammen og var lite egnet for par. Sengen var heller ikke så veldig god, da den var for hard for min rygg.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 201maritl