Riga Gamlebyens vandretur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Riga Town Hall Square på
Anmeldt 7. oktober 2018

Dette er en av Rigas hovedattraksjoner. Flott samlingsted der det ofte blir fremført musikk, dans og annet for turistene.Her ligger også turistkontoret.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Reidar H
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig byggverk - vakkert :) artig at de har fått med restaureringsår på byggverket. Vil anbefale å legge spaserturen innom her

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, mo9601
Anmeldt 1. juni 2018

Ingen tvil om at bygningene rundt denne plassen er flotte og godt ivaretatt, men slike steder finner man jo på svært mange steder rundt om i verden. Det er vel et sted du ikke nødvendigvis oppsøker, men tilfeldig går forbi når du vandrer rundt i gamlebyen i Riga.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, TOR S
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Det er et bygg med litt spesiell arkitektur. Er ikke så mye mer enn det. Da dette var anbefalt gikk vi hit men brukte ikke lange tiden før vi følte vi var ferdige

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Stian H
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Dette må alle se!!! Denne bygningen er noe av det fineste jeg har sett, så dette er et must å se i Riga.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Emilie S