Anmeldt 3. januar 2018

Kan anbefales! Sentral og praktisk beliggenhet! Frokosten var bra. Vi var fornøyd med alt nær som støy fra gaten, og den varte til morgenen!Ellers var personalet både på roomservicesiden og i resepsjonen vennlige og forekommende!

Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Wizz Tours
Takk, helenee125
Anmeldt 2. juni 2017 via mobile enheter

Rommene var som forventet, ikke helt det store. 70-80talls designs små rom som ikke var helt ideelle. Beliggenheten er perfekt og sentralt med muligheter overalt. Frokosten var relativt bra med godt utvalg.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, jorgenbarsoe
Anmeldt 27. mars 2017

Hyggelig hotell med hyggelig betjening og vi hadde et stort rom i fjerde etasje med badekar. Gangavstand til alle severdighetene i Gamlebyen og mange restauranter i området. Flere shoppingsentre i nærheten.

Dato for oppholdet: mars 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, tom h
Anmeldt 5. september 2016 via mobile enheter

Hele hotellet var helt gjennomsnittlig. Rommene også. Personalet var behjelpelig med bestilling av taxi og generell info. Frokosten hadde det du trenger, ikke noe ekstra. Ett pluss med kort vei til alt. Ålreit hotell for en langhelg.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Forarsveen
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Ett lite, ukomplisert hotell med hyggelig betjening. Rommet var fint, men det bør tas en skikkelig rengjøring, for det var mugg i dusjen,og rullegardinene var skitne. Vi spiste frokost på nærliggende restauranter, for frokosten på hotellet så kjedelig ut, i likhet med andre hoteller i de baltiske landene.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, David A