Vio.com
StayForLong
eDreams
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Jeg booket dette hotellet da det hadde en sentral beliggenhet i gamlebyen og hadde 5 stjerner. Men merket helt fra innsjekkingen at dette ikke var noe 5 stjernes hotell, de fant ikke bestillingen, måtte skrive ned kredittkort opplysningene mine på en lapp og det virket som jeg var den første gjesten som hadde vært på hotellet. Og dette var gjennomgangs melodien de 2 dagene jeg bodde der. Det ansatte virket som de ikke hadde jobbet på hotell før og brydde seg ikke om service. Jeg skal ikke ta alt, men sier bare, dårlig og sen renhold, dårlig frokost der de ansatte stod og spiste av buffen, veldig bråk fra gaten og på toppen av det hele rotet de vekk klærne mine, da jeg benyttet meg av klesvaskordningen de reklamerte for, fikk riktig nok klærne når jeg skulle sjekke ut. Alt i alt den verste hotell opplevelsen jeg har hatt på mange år, så styr unna dette hotellet, det er mange andre bra hotell i Riga.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
3  Takk, 728sveint
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt. Fin frokostsal og fine rom. Litt mørkt i resepsjonen. Varmt kjøleskap. Dårlig frokostservering, fyller ikke på med mat før det er helt tomt. Vil ikke si dette er et 5 stjerners hotell, ettersom det er noen mangler, men vi hadde et fint opphold uansett.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, vildeMariendal
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Hotellet lå meget sentralt i gamlebyen. Men det var det mest positive. Mye feil og mangler på rommet. Kaldt på badet. Varmt i kjøleskapet.
Sengene var helt greie men putene var alt for harde og store.
Men hotellet litt flott til midt i gamlebyen.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, frodea885
Anmeldt 29. november 2017

Vi hadde booket executive double room, som "dessverre" viste seg å ha problemer med termostaten. Det lå derfor konstant på 17 grader på rommet, altså iskaldt. Vi klagde på rommet, og det kom en løpegutt for å se på det. Han fikk ikke ordnet det, men kom med en oljeovn for å få opp varmen. Dette var ikke en løsning vi syntes var god nok, så vi klaget til resepsjonen igjen. Etter ei lita stund fikk vi beskjed om at vi fikk nytt rom, til og med oppgradert til suite! DET var andre boller! Fra rom til leilighet med 2 bad, badstue, stort hjørnebadekor, stue med peis og adskilt soverom! Her stortrivdes vi!!!
Personalet var hyggelige, det var rent og pent. Frokosten var fin.

MEget sentralt!

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, Monasofie
Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Bodde på hotellet i tre netter. Ble mottatt av hyggelige folk i resepsjonen. De var også veldig gode til å informere hva man burde få med seg av opplevelser og brosjyremateriellet som lå på rommet var bra. Frokosten var god og variert,men noen som kom sent til frokost mente rutinen for påfyll av mat kunne vært bedre. Beliggenheten er sentral med kort vei(gangavstand) til hele "old town". Kan godt tenke oss å bo her ved neste besøk også.

Dato for oppholdet: juni 2017
1  Takk, Egil N