eDreamsUSD 79
Agoda.comUSD 79
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Dette hotellet markedsfører seg som 5 stjernes, men det eneste som får 5 stjerner er beliggenheten . Plasseringen midt i gamlebyen er fantastisk og verdt 2 stjerner i seg selv. Ellers er betjeningen lite service-vennlig og frokosten noe under middels, men hva gjør det, når man bor midt i smørøyet i flotte Riga

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, Håvard G
Anmeldt 18. desember 2019 via mobile enheter

Dette hotellet anbefales ikke!
Det er IKKE et 5 stjernes hotell ! Maks 2!!!
Det er slitt, skittent, maling flasser av på veggen i rommet, sprekker i taket etc.
Resepsjonen er mørk og det lukter kloakk. Frokostsalen er i kjelleren, mørk og dyster atmosfære. Frokosten er en katastrofe! Lite utvalg, det fylles ikke på mer mat når noe er tomt, eggene er kalde...fra dagen før tror jeg. Ost og kjøtt "krøller seg" etter å ha ligget lenge ute.
Personalet går i egne klær, ikke uniform. Virker uproft. Rengjøring av rommene skjer sent på ettermiddagen. Siste dagen måtte vi be om håndklær og såpe.
Dette var en dårlig opplevelse. Hotellet ligger sentralt i gamlebyen. Det var det eneste positive her.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Kristinvall
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Når man bestiller rom på et 5-stjerners hotell, forventer man jo som regel en viss standard. Vi hadde sett for oss en langhelg med litt luksus til en ok pris. Men dette hotellet kan umulig ha 5 stjerner. Ingen verdens ting på dette hotellet var så godt som midt på treet. Det framstår mørkt, gammelt og skittent. Frokosten vet jeg ikke en gang hva jeg skal si om, men det var så vidt jeg klarte å bli mett.
Tørt brød og varm melk og juice var ikke helt det jeg hadde sett for meg på et 5-stjerners hotell.
Rommet hadde grei størrelse, og sengene var greie. Putene minnet om potetsekker, og interiøret har nok stått urørt siden tidlig 90-tall.
De ansatte går rundt i sine vanlige klær, så du vet egentlig ikke helt hvem som jobber der. Ingen spa, ingen restaurant, ingen bar, ingen ting som skjer her overhodet.
Hvis du ser etter billig overnatting som ligger sentralt er dette hotellet greit, men ikke noe mer enn det.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, theag884
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Jeg booket dette hotellet da det hadde en sentral beliggenhet i gamlebyen og hadde 5 stjerner. Men merket helt fra innsjekkingen at dette ikke var noe 5 stjernes hotell, de fant ikke bestillingen, måtte skrive ned kredittkort opplysningene mine på en lapp og det virket som jeg var den første gjesten som hadde vært på hotellet. Og dette var gjennomgangs melodien de 2 dagene jeg bodde der. Det ansatte virket som de ikke hadde jobbet på hotell før og brydde seg ikke om service. Jeg skal ikke ta alt, men sier bare, dårlig og sen renhold, dårlig frokost der de ansatte stod og spiste av buffen, veldig bråk fra gaten og på toppen av det hele rotet de vekk klærne mine, da jeg benyttet meg av klesvaskordningen de reklamerte for, fikk riktig nok klærne når jeg skulle sjekke ut. Alt i alt den verste hotell opplevelsen jeg har hatt på mange år, så styr unna dette hotellet, det er mange andre bra hotell i Riga.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
3  Takk, 728sveint
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt. Fin frokostsal og fine rom. Litt mørkt i resepsjonen. Varmt kjøleskap. Dårlig frokostservering, fyller ikke på med mat før det er helt tomt. Vil ikke si dette er et 5 stjerners hotell, ettersom det er noen mangler, men vi hadde et fint opphold uansett.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, vildeMariendal