Riga Gamlebyens vandretur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Riga Cathedral på
Anmeldt 28. september 2018

Ville gjerne på en konsert i denne kirken, men ble møtt av en mutt og avvisende representant for stedet. Inngangsprisen var 10 EURO, og da vi ikke betalte promte ble vi skuflet vekk. Bygningen er en opplevelse i seg selv, men du må betale for alt du gjør der inne. Lydnivået i høyttaleranlegget var øredøvende, og vi forlot bygningen fort på grunn av dette.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, asbj_rnkr0gen_sb
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Fin stor katedral. Fantastisk fint orgel, altertavle, prekestol, glassmalerier og barnerom. Kirken er nydelig både fra utsiden og verdt en tur innendørs. Vakker kirke.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Torill A
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Gammel og stor kirke. Forholdsvis lite utsmykning for en katedral - skyldes kanskje at den er protestantisk. Orgelet var under oppussing, ser ut som det nye bak stillasene er meget flott. 3 euro for å komme inn, gir også adgang til klisterhagen ved siden av. Ekstra billetter tilgjengelig for diverse konserter i kirken. Alt i alt ikke store opplevelsen.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 16. april 2017

For å være en katedral er denne veldig lite utsmykket. Stort sett hvit på innsiden. Egentlig ikke vært å bruke tid her, der er bedre ting å se i Riga. For eksempel Nativity of Christ Cathedral.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, André L
Anmeldt 21. februar 2017 via mobile enheter

Ligger fint til i ytterkanten av gamlebyen med flere fine og kule restauranter omkring. Har bare sett katedralen utenfra, men pen var den. Flere gamle bygg rundt omkring og ligger ved et stort torg.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, norwegian91_trheim