Ulike måter å oppleve Central Market (Centraltirgus) på
Anmeldt 16. oktober 2018

5 store zeppelinhangarer som er gjort om til et utrolig stort og innholdsrikt marked. Her finner du et fantastisk utvalg av kjøtt, fisk og lokale produkter. Vi valgte å ikke kjøpe noe, men vi anbefaler på det sterkeste et besøk her.

2  Takk, HeidiLarsen
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Wow! For en opplevelse! Masse boder ute og inne. Vi tok trikken ned til området og kom rett før det stengte. Utrolig masse forskjellig kjøtt, grønnsaker og håndverk. Dette stedet er verdt et besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 378sirib
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Det bugner av kjøtt, fisk og grønnsaker og frukt. En hall for hver. Ikke plassen vi følte for å handle noe, men opplevelsen er grei nok.

1  Takk, RuneLie
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Overflod av det meste. Første inntrykket var overveldende og man blir litt "lost". Men om man tar seg tid er dette en perle for matentusiaster. Ferskvarer så langt øye kan se og nesen lukte.

Takk, ToneBr
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Mye og se.men litt skuffende att det ikke var mer lokal mat og smake på.var noen få konditori med kaffe.og en fiske/kafe som en kunne få fiske retter.hadde vært topp om det var flere plasser og spise.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Pål I