Ulike måter å oppleve Central Market (Centraltirgus) på
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Her bugner det av fisk,kjøtt og grønnsaker. Lokale selgere som ikke snakker engelsk,så her ble det litt språkproblemer. Absolutt verdt å få med seg.
Kontanter må benyttes, men finnes ATM i hallene.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, gunderssen
Anmeldt 16. oktober 2018

5 store zeppelinhangarer som er gjort om til et utrolig stort og innholdsrikt marked. Her finner du et fantastisk utvalg av kjøtt, fisk og lokale produkter. Vi valgte å ikke kjøpe noe, men vi anbefaler på det sterkeste et besøk her.

2  Takk, HeidiLarsen
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Wow! For en opplevelse! Masse boder ute og inne. Vi tok trikken ned til området og kom rett før det stengte. Utrolig masse forskjellig kjøtt, grønnsaker og håndverk. Dette stedet er verdt et besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 378sirib
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Det bugner av kjøtt, fisk og grønnsaker og frukt. En hall for hver. Ikke plassen vi følte for å handle noe, men opplevelsen er grei nok.

1  Takk, RuneLie
Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Overflod av det meste. Første inntrykket var overveldende og man blir litt "lost". Men om man tar seg tid er dette en perle for matentusiaster. Ferskvarer så langt øye kan se og nesen lukte.

Takk, ToneBr