Lettisk mattsmagertur på Riga Central-markedet

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Central Market (Centraltirgus) på
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Markedet var gedigent, både boder på utsiden og i hallene. Her var det rikelig med kjøtt, fisk, brød, godis og til og med mulig å få fylt opp melkeflasker rett fra bondens melkespann. Moro å oppleve det yrende livet her.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 918bentem
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Her bugner det av fisk,kjøtt og grønnsaker. Lokale selgere som ikke snakker engelsk,så her ble det litt språkproblemer. Absolutt verdt å få med seg.
Kontanter må benyttes, men finnes ATM i hallene.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, gunderssen
Anmeldt 16. oktober 2018

5 store zeppelinhangarer som er gjort om til et utrolig stort og innholdsrikt marked. Her finner du et fantastisk utvalg av kjøtt, fisk og lokale produkter. Vi valgte å ikke kjøpe noe, men vi anbefaler på det sterkeste et besøk her.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, HeidiLarsen
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Wow! For en opplevelse! Masse boder ute og inne. Vi tok trikken ned til området og kom rett før det stengte. Utrolig masse forskjellig kjøtt, grønnsaker og håndverk. Dette stedet er verdt et besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 378sirib
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Det bugner av kjøtt, fisk og grønnsaker og frukt. En hall for hver. Ikke plassen vi følte for å handle noe, men opplevelsen er grei nok.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, RuneLie