Anmeldt 3. desember 2016

Vi tilbragte en helg på dette flotte hotellet i november. Vi hadde to forskjellige rom. En loftssuite over 2 etasjer med balkong og en ettromssuite. Loftssuiten hadde soverom oppe og stue med kjøkkenkrok og arbeidsbord og separat toalett nede. Alt var veldig flott. Badet kunne vært større men klager absolutt ikke. Ettromssuiten var helt nydelig. Stor og fin med salong og myk fin seng. Frokosten var bra og betjeningen hyggelig. Godt renhold. Det tar ca.10 minutter å gå inn til gamlebyen. Hotellet kan absolutt anbefales.

• Opphold: november 2016, reiste med familie
Takk, RundtEkvator
Anmeldt 19. september 2016 via mobile enheter

Virkelig flott hotell- store flotte rom- svært hyggelig og profesjonell betjening i desken og i restauranten. Ypperlig. Delikat frokost med tilbehør. Hotellet har også en meget sentral beliggenhet med gangavstand til alt av fasiliteter i gamlebyen med omkringliggende områder. Sterk anbefaling!!!

Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, kaih80
Anmeldt 10. juli 2016 via mobile enheter

Ble møtt på flyplassen av en vennlig sjåfør som kjørte oss til hotellet,og etter innsjekk hjalp han oss med bagasje og fortalte om rommets fasiliteter . Alle på hotellet var veldig service minded og hyggelige. Rommet hadde alt man kunne trenge og veldige gode senger med mer enn nok puter. Deilig frokost hvor man kan bestille ekstra hvis man vil ha noe annet ,og fin beliggenhet. Veldig bra restauranter i samme bygård vi benyttet oss av de dagene vi bodde på Bergs. Kommer garantert tilbake .

Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Ann-Kristin J
Anmeldt 13. april 2016 via mobile enheter

Meget bra hotel. Moderne rom som er store og luftige, så her er det mye gulvplass. Sengen og putene er bare helt fantastiske. Her kan man sove i evigheter. Stort fint bad, god dusj og ikke minst en ordentlig hårføner. Meget bra renhold og veldig hyggelig personale.
God internettdekning på rommet.
Frokosten kan oppgraderes mot et tillegg i prisen, men vi opplevde ikke behov for det. Utvalget var godt og variert for vår smak. Både sunt og smaksrikt.

Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, CathrineO53
Anmeldt 16. oktober 2013

Hotellet fremstår svært profesjonelt. Servicen med tanke på reservasjoner, transport, roomservice, og diverse var upåklagelig.

Innsjekk gikk egentlig greit. Jeg synes det var litt merkelig at vi måtte fylle ut et skjema med bla bostedsadresse.

Det er meget synd at restauranten ikke har åpent på søndager. Meget god mat til en billig penge!

Frokosten er enkel men om du ønsker noe ekstra kan det selvsagt bestilles.

Trimrommet var dessverre stengt når vi var der.

Sengene var harde men putene kompenserte ganske godt!

Alt i alt, bra hotell!

• Opphold: oktober 2013, reiste med familie