Anmeldt 13. juni 2017

Utrolig fint hotell med store freshe rom, hyggelige folk som jobbet der også.
Kjempegod og delikat frokost med buffet samt at man kan bestille ytterligere retter fra egen meny (inkludert). Korte avstander til det meste. Vi testet også ut spisestedene rett ved siden av, som også kan anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Mille277
Anmeldt 3. desember 2016

Vi tilbragte en helg på dette flotte hotellet i november. Vi hadde to forskjellige rom. En loftssuite over 2 etasjer med balkong og en ettromssuite. Loftssuiten hadde soverom oppe og stue med kjøkkenkrok og arbeidsbord og separat toalett nede. Alt var veldig flott. Badet kunne vært større men klager absolutt ikke. Ettromssuiten var helt nydelig. Stor og fin med salong og myk fin seng. Frokosten var bra og betjeningen hyggelig. Godt renhold. Det tar ca.10 minutter å gå inn til gamlebyen. Hotellet kan absolutt anbefales.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, RundtEkvator
Anmeldt 19. september 2016 via mobile enheter

Virkelig flott hotell- store flotte rom- svært hyggelig og profesjonell betjening i desken og i restauranten. Ypperlig. Delikat frokost med tilbehør. Hotellet har også en meget sentral beliggenhet med gangavstand til alt av fasiliteter i gamlebyen med omkringliggende områder. Sterk anbefaling!!!

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, kaih80
Anmeldt 10. juli 2016 via mobile enheter

Ble møtt på flyplassen av en vennlig sjåfør som kjørte oss til hotellet,og etter innsjekk hjalp han oss med bagasje og fortalte om rommets fasiliteter . Alle på hotellet var veldig service minded og hyggelige. Rommet hadde alt man kunne trenge og veldige gode senger med mer enn nok puter. Deilig frokost hvor man kan bestille ekstra hvis man vil ha noe annet ,og fin beliggenhet. Veldig bra restauranter i samme bygård vi benyttet oss av de dagene vi bodde på Bergs. Kommer garantert tilbake .

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Ann-Kristin J
Anmeldt 13. april 2016 via mobile enheter

Meget bra hotel. Moderne rom som er store og luftige, så her er det mye gulvplass. Sengen og putene er bare helt fantastiske. Her kan man sove i evigheter. Stort fint bad, god dusj og ikke minst en ordentlig hårføner. Meget bra renhold og veldig hyggelig personale.
God internettdekning på rommet.
Frokosten kan oppgraderes mot et tillegg i prisen, men vi opplevde ikke behov for det. Utvalget var godt og variert for vår smak. Både sunt og smaksrikt.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, CathrineO53