Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Super beliggenhet,rent og ryddig.Hyggelig personale og god frokost.Rolig om natten selv om det var mye folk ute.Anbefales virkelig ,da vi bodde midt i gamlebyen og i nærheten av det meste.
Tur med kanalbåt og ølfestival i parken på torget anbefales også.

Opphold: mai 2018, reiste med familie
Takk, MellGi
Anmeldt 5. desember 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotell med sentral beliggenhet. Vi bodde 3 personer på et 4-mannsrom, og hadde god plass. Vannkoker på rommet, god frokost og hyggelig personell. Anbefales, vi har bodd der to ganger. MEN: husk ørepropper, og steng vinduet om natta. Det er en nattklubb rett over gata, og åpner du vinduet så høres det ut som om du deltar på klubben. Og den stenger ikke før 06, tidligst!

Opphold: desember 2017, reiste med familie
Takk, 791birgit
Anmeldt 19. september 2017

Hotellet ligger sentralt til i gamlebyen og det er greit å nå alle severdigheter. Det er et godt turistklassehotell med all nødvendig komfort. Rommet er greit og renholdet meget godt. Service er god og personalet er veldig behjelpelige. God frokostbuffet.

• Opphold: september 2017, reiste som et par
Takk, 95palm
Anmeldt 14. mai 2017

Nydelig stort rom, med sittegruppe. Kaffe/te på rommet. Nyoppusset bad med badekar.
Ekstremt hjelpsomme og hyggelige i resepsjonen og ved frokosten. Sa fra på forhånd at vi trengte glutenfritt brød til frokost, det var ordnet.
Lett å finne. Tok 22-bussen fra flyplassen og gikk av på 11.Novembra Krastmala (ca 35 min). Derfra 4-5 min å gå til hotellet.

• Opphold: mai 2017, reiste med venner
2  Takk, Lise V
Anmeldt 1. januar 2017

Hotellet ligger sentralt i gamlebyen.Rommene er store og praktiske med bra senger. Frokosten er inkludert i prisen og var ok.Personalet gav god service og informasjon om byens severdigheter. Kan anbefales

• Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, runesse