“Frokost”

Vurdert som nr. 181 av 1 196 Restauranter i Riga
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Godt utvalg til frokost av både mat og drikke. Rask og hyggelig betjening. Koselig og lun atmosfære i restauranten.

Takk, ToneBr

Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Stakk innom for en kopp kaffe. Helt greit. God kaffe.
Litt dyrt.
Litt for høy musikk.
Men fine lokaler, trivelig betjening.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Øyvind S
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Fine og varme omgivelser. Hyggelig og personlig service. Etter litt snacks, sort hvitløks crackers m diverse dip, hadde vi en hamburger og spagetti carbonara . Ikke i luxus klassen, men veldig godt. Et hyggelig bekjentskap.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 494anderst
Anmeldt 14. oktober 2017

Koselig og rolig restaurant med trivelig betjening. Mye forskjellig å velge av i menyen, til en ok pris. Pastaporsjonen var litt liten. Men den latviske retten vi kjøpte var større, og spennende smaker, godt.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, glo325
Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Dessverre var dette en nedtur for meg og min mor. På bildet til venstre ser dere en spinat tagliatelle med laks. Til høyre er maten jeg fikk, nemlig helt vanlig SPAGETTI med spinatblader og laks. Min mor bestilte også en tagliatelle-rett, og fikk også spagetti... Da vi tok dette opp med betjeningen, var svaret "å hva mener dere at vi skal gjøre med det da?". Dette er ikke en restaurant vi vil anbefale...

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, reiseglad732829

Reisende som så på Golden Coffee, så også på

Har du vært i Golden Coffee? Del dine erfaringer!