“Helt greit ”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Du får god mat, og prisen er grei. Du blir ikke flådd, men det er heller ingen billig sted.
Ingen kulinarisk kunstverk, men det er godt det du får servert.
Stemningen mangler den lille ekstra. Synes ikke det var et "romantiskt" sted.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Linda S

Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Maten var god, men vi hadde forventet litt mer ettersom den ligger så høyt rangert. Koselig lite lokalet. Servicen var helt middels. Men alt i alt helt ok besøk.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Eirik1991
Anmeldt 19. mars 2017 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på 10 personer. Hadde booket bord på forhånd. Edgars og hans team sørget for en kjempe flott kveld!
Vi fikk et eget rom for oss selv, hvor vi ble servert den ene gode matretten etter den andre. Edgars plukket ut matchende viner. Takk for en flott helaften!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, trondv87
Restaurant C, Manager på Cemodans, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mars 2017

Dear guest,

thank you for taking the time to leave the review. We are very happy you enjoyed your evening, reviews like this make us strive for more!

Kind regards,
Restorāns Čemodāns

Anmeldt 31. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var 6 personer som spiste forskjellige retter. Forrett, hovedrett, dessert. Samt 2 flasker rødvin å øl. Prisen ble på 134 euro. Veldig billig for så mye mat. Maten var lekkert dandert og smakte fortreffelig . Hyggelige betjening. Anbefales på det sterkeste å besøke restauranten. Kommer tilbake neste gang vi skal til riga

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, vegardk2013
Anmeldt 31. oktober 2016 via mobile enheter

Svært bra og billig restaurant. Topp mat, god vin og trivelig betjening. Anbefales ++++++
Store porsjoner

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, svein0lavu

Reisende som så på Cemodans, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du vært i Cemodans? Del dine erfaringer!