“Sure servitører og altfor varmt. ”
Anmeldelse av Lasite

Lasite
Vurdert som nr. 61 av 1 259 Restauranter i Riga
Kjøkken: Østeuropeisk, Latvisk
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Servitørene kunne kostet på seg et smil eller to. Drikken var god, og maten kom kjapt. Vi ble dessverre ikke imponert over helstekt svin, spesielle smaker. I tillegg holdt lokalet 32 grader, så etter et kjapt måltid og kjapp drikking av rødvinen, rømte vi ut i frisk luft. Lokalene var autentiske og sjarmerende, så hadde det ikke vært for temperaturen, ville vi ha sittet lengre.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 899lenev

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Spiste her to ganger under siste besøk i Riga og har spist der en gang tidligere,for tre år siden.
God service,deilig mat og i det hele en flott opplevelse.
Beste restaurantopplevelsen vi hadde i Riga.
En litt bortgjemt perle av en restaurant.
Anbefales på det sterkeste! :-)

Takk, Un9
Anmeldt 5. februar 2017

Et hyggelig besøk i en historisk pub/restaurant. Vi var eneste gjester på det tidspunkt, midt på dagen, og fikk straks servering. Vi fikk også litt historie fra stedet; dette var en populær plass under kommunisttida. Vi skulle bare ha litt varm balzam for å varme oss opp, men fikk ta en titt i menyen og ble fort enige om at her kunne vi godt komme tilbake og spise ved en senere anledning. Mye tradisjonell og spennende mat her for alle ganer. Alt i alt et sted vi har lyst til å komme tilbake.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, JonMortenJ
Anmeldt 21. juli 2015 via mobile enheter

Kom over dette stedet når vi tittet i sidegatene. Pilsen kom i morsomt krus og smakte godt. Flott atmosfære, og antrekket til de ansatte og stedet er gjennomført. Må prøve maten her en av dagene.

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, Linn S
Anmeldt 24. juli 2013

Vi var 3 som bestilte hver vår ukompliserte hovedrett med drikke. Det tok lang tid før drikken kom på bordet. Etter over en time venting på maten, kom en kelner og beklagde at vi måtte vente. Før vi fikk sagt noe, var vedkommende forsvunnet. Etter ytterligere 30 minutter spurte vi innkasteren om hun kunne finne ut hvor langt unna maten var, og det klarte hun ikke.... Det tok nærmere 10 nye minutter før maten kom på bordet. Det var ellers få andre gjester i restauranten.

Maten var ingenting annet enn ok. Servicen var elendig. Vi fikk ingen forklaring på hvorfor vi måtte vente så lenge, og heller ikke en beklagelse når maten endelig kom. Til kelnerens tydelige irritasjon gikk hun med på at vår andre runde med drikke kunne anses som kompensasjon for lang ventetid. Hadde det vært tidligere på kvelden hadde vi oppsøkt en annen restaurant, men siden det var tett på stengetid hadde vi ikke så mye valg enn å vente på maten.

Riga er en fantastisk by, med mange restauranter med god service og god mat, oppsøk heller en av de! Lasite er en dårlig representant for byen og bransjen.

Dato for besøk: juli 2013
    • Atmosfære
1  Takk, Benedikte S

Reisende som så på Lasite, så også på

Har du vært i Lasite? Del dine erfaringer!