“Hyggelig kafe i Riga sentrum”
Anmeldelse av Double Coffee

Double Coffee
Vurdert som nr. 27 av 76 Kaffe og te i Riga
Kjøkken: Bespisning, Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Middag
Middagsalternativer: Frokost, Middag
Anmeldt 7. juli 2016

Double coffee finner du mange steder i Riga sentrum. Double coffee er en typisk kaffebar med et lite utvalg av kaker og desserter.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, EL4523

Anmeldt 28. juli 2015 via mobile enheter

Endelig en plass man blir møtt med et smil.
God service og helt ok mat:)
Grunnen til at jeg rangerer denne plassen høyt er grunnet Servitrisene , prisen og maten.
Dette er ingen gorumet restaurante, men en flott lunch plass.
Jeg anbefaler og prøver oste burgeren.
Tipp topp!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Alexander H
Anmeldt 23. mai 2015 via mobile enheter

Det tok ca. 40 minutter å få 2 baguetter!
- Kunder som kom etter oss fikk maten sin før, selv om vi hadde sagt ifra flere ganger!

Takk, Espen G
Anmeldt 16. april 2015

Bestilte Americano...fikk varm sjokkolade...
Måtte betale for to stk varm sjokolade...
Fiffie greier...

Dato for besøk: april 2015
Takk, Robert M
Anmeldt 7. november 2013

Vi var en gjeng som bestillte fra forskjellige bord på ulikt tidspunkt. Men det gikk en time imellom vært bor fikk servert maten sin (det var ikke mer enn Max 4 pers. Per bord). Stedet var nesten tomt... Nei, dette stedet anbefales ikke!

Dato for besøk: november 2013
    • Atmosfære
Takk, Madsrav

Reisende som så på Double Coffee, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Double Coffee? Del dine erfaringer!