“Koslig liten restaurant med fantastisk mat”
Anmeldelse av Garaza

Garaza
Vurdert som nr. 39 av 1 295 Restauranter i Riga
Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Vi var to par som stoppet innom her for lunch. Kjempekoselig liten restaurant, flott stemning, fantastisk mat og god lokal øl.
Anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, kineASHolmeslett

Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Vi hadde ikke så høye forventninger da var litt anonymt inngangsparti når vi gikk inn, men WOW for en stil Når vi kom inn med motorsykkelseter i baren flott bar og flott inngang til toalettene. Vi spiste burger og kjøtt, supre smaker. Flott service og godt lokalprodusert øl.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Stia1
Anmeldt 19. oktober 2017

Latvisk øl er ikke min favoritt, men her hadde de noe mer å velge mellom på flaske i alle fall. Trivelig betjening hjelper på og vi kunne sitte ute takket være varmeovner.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, J0stein
Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Be om en Morten's Special, men presiser at det må være ferskpresset juice. Fantastisk !!!!
I tillegg en fantastisk service med hyggelige engelsktalende servitører. Beste baren i Riga !

Dato for besøk: september 2017
Takk, Morten L
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk mat, god og variert drikkemeny. Hyggelig betjening. Fikk god og rask service. Fikk bor på uterestauranten som hadde varmelamper hvis man trenger det. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, lillbeates

Reisende som så på Garaza, så også på

Riga, Riga Region

Riga, Riga Region

Har du vært i Garaza? Del dine erfaringer!