“Sen lunsj i et hyggelig miljø”
Anmeldelse av Restaurant KEY to RIGA

Restaurant KEY to RIGA
Vurdert som nr. 150 av 1 164 Restauranter i Riga
Kjøkken: Latvisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Et rustikt miljø, med nydelig lokal mat, god service, godt lokalt øl og selvfølgelig en Riga balsam. Den siste bare for helsa selvfølgelig.

Takk, pereinart2018

Anmeldt 5. november 2018

En restaurant som tilbyr både lokale og internasjonale retter. Bestilte 3 forskjellige hovedretter og alle falt i smak. Mye frisk salat til rettene er et stor pluss for engen del. Flotte lokaler med live musikk ala 1800 tallet.

Takk, Paradise04493779891
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Hold dere langt unna denne plassen. Dårlig mat og håpløs betjening, hvis de i det hele tatt har noe av det dere skal bestille. Vi bestilte bord en dag i forveien, men ingenting var iorden.

Takk, Per Gunnar K
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

På jentetur i Riga endte vi opp på «key to Riga» etter anbefaling fra hotellet, da vi ønsket å smake tradisjonell Latvisk mat. Veldig hyggelig atmosfære, med live trubadurer som gjorde opplevelsen veldig hyggelig. De ansatte hadde tradisjonelle antrekk som satte stemningen. Middagen var god, desserten var ikke spesielt bra. Verdt et besøk.

Takk, Ida Susann S
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Kald og dårlig mat. Veldig dyrt. Støyende felemusikk. Varm Pepsi.
Skuffet og fattigere etter "middagen" der

Takk, vigdisb622019

Reisende som så på Restaurant KEY to RIGA, så også på

Har du vært i Restaurant KEY to RIGA? Del dine erfaringer!