“Bra nattliv og bra bar.”
Anmeldelse av Funny Fox

Funny Fox
Vurdert som nr. 89 av 1 283 Restauranter i Riga
Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 18. august 2015

Var innom ganske sent en kveld. Mye godt og drikke og fin plass å observere andre mennesker i gamlebyen. Har liten tro på at maten er å skryte av.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Zwasi

Anmeldt 18. august 2015 via mobile enheter

Jeg besøkte stedet med noen kompiser av meg i slutten av juli, og dro lett tilbake hver kveld. Koselig karaokebar med hyggelig betjening og lange åpningstider :)

Dato for besøk: juli 2015
Takk, daniele589
Anmeldt 30. juni 2015 via mobile enheter

Svært sentralt i gamlebyen. Billig. Ganske effektiv service. Maten er typisk pubmat, verken bedre eller verre enn annen pubmat. OK for en halvliter og å kikke på folk som går forbi, men gå en annen plass for å spise.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, 576erikm
Anmeldt 3. april 2015

Stappfullt, bråkete, intimt og morsomt. Flest unge folk, men variert. Både lokale og turister. Karaoke på engelsk og latvisk i god variasjon. Billig alkohol i baren. Rent toalett.

Dato for besøk: mars 2015
Takk, Lill-ThereseH
Anmeldt 12. juni 2014

Deres skilt Funny Fox Bar, fanget vår oppmerksomhet, da det var litt utenom alle andre. En brun pub med god atmosfære og hyggelig betjening. Eneste som trekker litt ned på helhetsinntrykket, (men er ikke avgjørende) er treg servering fra kjøkkenet. Reiser du til Riga, gå innom Funny Fox Bar. Stort utvalg i øl, og beste irish m fersk krem.

Dato for besøk: september 2013
    • Atmosfære
Takk, Hege F

Reisende som så på Funny Fox, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Funny Fox? Del dine erfaringer!