“Vors med mat”

Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 30. oktober 2015 via mobile enheter

Awesome plass å stikke innom hvis du og flere er på vei ut på byen og har ikke tilgang til vors. Her får du mat, drikke og god mat.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Ansgar S

Anmeldt 24. oktober 2015 via mobile enheter

Fantastisk bra pub, stappfult, intimt, karaoke og herlige drinker. Beste White Russian og Cuba libre. Anbefales på sterkeste...

Dato for besøk: oktober 2015
1  Takk, Kurt D
Anmeldt 18. august 2015

Var innom ganske sent en kveld. Mye godt og drikke og fin plass å observere andre mennesker i gamlebyen. Har liten tro på at maten er å skryte av.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Zwasi
Anmeldt 18. august 2015 via mobile enheter

Jeg besøkte stedet med noen kompiser av meg i slutten av juli, og dro lett tilbake hver kveld. Koselig karaokebar med hyggelig betjening og lange åpningstider :)

Dato for besøk: juli 2015
Takk, daniele589
Anmeldt 30. juni 2015 via mobile enheter

Svært sentralt i gamlebyen. Billig. Ganske effektiv service. Maten er typisk pubmat, verken bedre eller verre enn annen pubmat. OK for en halvliter og å kikke på folk som går forbi, men gå en annen plass for å spise.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, 576erikm

Reisende som så på Funny Fox, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Funny Fox? Del dine erfaringer!