“Mulighet for sen middag!”
Anmeldelse av Egle

Egle
Vurdert som nr. 95 av 1 196 Restauranter i Riga
Kjøkken: Bryggeripub
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ankom Riga meget sent, men fikk servert middag her kl 2350. Kjøkkenet er åpent til 24.00. Hyggelig sted. God service og god mat. Burger anbefales!

Takk, SveinTheTraveller

Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

God atmosfære due til live musikk. Bestilte Cæsar salat og overdriver ikke når jeg sier at salaten ble en dvass saus-kladd. Mine medsammensvorne fikk clubsandwich der den eneste grønnsaken var fries. Anbefales ikke hvis du foretrekker lette og friske måltider som ikke er dynket i fett

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Andrea H
Anmeldt 12. januar 2018 via mobile enheter

Lukter godt,gleder oss til lunsj/middag i morgen. Men vi bestilte en strawberry daquiri: it was not good!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, GlobeTrotting236854
Anmeldt 25. august 2017 via mobile enheter

Hyggelig spisested med live-musikk. God mat, godt utvalg av øl og annen drikke. Betjeningen var hyggelige og maten kom raskt.
En fin plass med god stemning.
Anbefales!

Dato for besøk: august 2017
Takk, MarenE187
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Er du/dere på utkikk etter god mat og stemning?
Da er dette stedet helt klart verdt et besøk.

De hadde både live musikk og storskjermer for de som vil følge med på de ☺

Dato for besøk: august 2017
Takk, dagfr0der

Reisende som så på Egle, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Egle? Del dine erfaringer!