Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

Superior/4 stjerner etter lokal vurdering. Mer ordinært etter norsk standard. Grei størrelse på rom, store bad. Litt slitt. Vegg-til-vegg teppene kan trenge utskiftning. Minibar smekkfull av brennevis-
flasker.... stort pluss for veldig god frokost, som ikke står tilbake for noe hotell. Enkel lobbybar, samt at frokostrestsuranten i kjelleren gjøres om til restaurant om kvelden. Så ikke at denne vsr benyttet av noen de dagene vi bodde der, litt for ukoselig for de fleste. Beliggende i et pent område med fine bygninger. Narvesen rett over gaten, men ellers ikke noe tilbud om barer/restauranter. Gangavstand til sentrum og til gamlebyen (tvers over for parken) når det er opplett. Greit opphold for en familie på 4 som uansett er mye utenfor hotellet.

Opphold: oktober 2017, reiste med familie
Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 14. september 2017

Vi hadde suite 401 - inngangsparti med garderobe og sofa. Soverom i egen rom med utgang til liten terrasse og greit bad med badekar. Rommet vendte ut mot et veikryss som ga en del trafikkstøy. Frokost ordinær og greit - pluss for steking av vafler!
Hyggelig og hjelpsom betjening i resepsjonen. Fri WiFi i hele hotellet, også på rommet, og fungerte veldig fint.
Vi spaserte gjennom parken og videre og var i gamlebyen på ca. 15 minutter.

• Opphold: september 2017, reiste med familie
Takk, E-M-Norway
Anmeldt 7. august 2017

Et bra hotell med fin beliggenhet og mye for pengene. Relativ kort gåavstand til gamlebyen og fine gangveier gjorde dette til en meget grei beliggenhet. Alt var i orden på hotellet fra vi kom til vi dro. Kan helt klart anbefales!

• Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, 883larsm
Anmeldt 5. august 2017

Bra hotell med stort familierom. To rom, et med sofagruppe. Gode ekstrasenger. Rent og ikke noe støy.
Bra frokost med godt utvalg, men det var dessverre flere ganger mangel på brød. Personalet var ikke så hjelpsomme.

• Opphold: juni 2017, reiste med familie
Takk, Vivian F
Anmeldt 21. juni 2017

Rent hotell med grei service. Rommet svarte til forventninger. Frokostbuffen mener jeg har forbedringspotensiale- men middag på restauranten på hotellet kan med fordel skrytes av både smaksmessig og service.

• Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, 379aineh