“Fantastisk!”

Kjøkken: Europeisk, Italiensk, Internasjonalt, Latvisk
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, helt eksepsjonell faktisk. God stemning og god service. Vi spiste en tapartallerken til lunsj.
Anbefales.

1  Takk, Larmline-

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg og en venninne delte et tapas-brett etter å ha sett anmeldelsene på Tripadvisor. Vi ble ikke skuffet. Bobler til 45 kr glasset. Veldig god mat og hyggelig betjening. Vi spiste her en onsdag. Ingen venting. Tommel opp

Takk, 378sirib
Anmeldt 26. april 2018

En relativt liten kjellerrestaurant med god atmosfære. Bordreservasjon var nødvendig en lørdagskveld i april - lokalet var fullt og stemningen på topp. Valgte "Balzambars snack platter" som forrett, et innholdsrikt og svært velsmakende tapasbrett. Til hovedrett fikk vi servert en nydelig biff - "Oven-roasted beef tenderloin steak". Vinkartet inneholdt et tilfredsstillende rødvinutvalg. Stedet anbefales!

Dato for besøk: april 2018
Takk, GeorgE249
Anmeldt 19. desember 2017

Svært hyggelige lokaler og god service. Meget bra "tapas-brett" som forrett - anbefales. Hovedrettene var midt på treet. Vi hadde en svært trivelig lunsj, hadde det ikke vært for noen veldig høyrøstede dansker som var innom. De får også mye skryt for sine coctails, så et kveldsbesøk er sikkert også en god ide. Anbefales

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Runar N
Anmeldt 2. februar 2017

Her var det gode drinker og hyggelig selskap fra start til mål. En kjempetrivelig plass som har utallige typer drinker, mange basert på balzam. Dette er en typisk plass for denne byen og anbefales varmt.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, JonMortenJ

Reisende som så på Balzambars, så også på

Har du vært i Balzambars? Del dine erfaringer!