Agoda.com
Prestigia.comUSD 111
Anmeldt 23. august 2018

Jeg hadde fem fine dager på dette hotellet i juli..det er meget sentralt til alt, på den ene siden kan man gå ut til en trikkestasjon, på andre siden er man rett i Gamlebyen...og rett over veien finnes Europas største mathall..Service og renhold på topp, nydelig frokost!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Siri R
UnaPilmann, Director of Sales på Avalon Hotel & Conferences, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2018

Dear Siri, Thank you so much for being here and all compliments. We are very happy that the service provided by our team had a very positive impact during your stay at our hotel. We hope to welcome you next time at the AVALON HOTEL & Conferences again.

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig hjelpsomt personale, pratet bra engelsk. Gav gode tips om severdigheter og restauranter. Frokosten var god. Flott lobby med gode stoler i lobbybaren. Sengene hadde gode faste madrasser og flere puter man kan velge mellom.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Espen T
UnaPilmann, Director of Sales på Avalon Hotel & Conferences, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Dear Espen, Thank you so much for being here and all compliments. We are very happy that the service provided by our team had a very positive impact during your stay at our hotel. We hope to welcome you next time at the AVALON HOTEL & Conferences again.

Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Flott hotell, med bra beliggenhet ved gamlebyen. Nydelig mat på hotellet og kjempegod service.
Vi feiret nyttår 2017/2018. Beste feiring jeg har vært med på.
Forøvrig er Riga en interessant by og kommer gjerne tilbake.
Hilsen Storemor fra Oslo.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, Storemor
UnaPilmann, Director of Sales på Avalon Hotel & Conferences, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2018

Dear Storemor, thank you for choosing AVALON HOTEL & Conferences and your time for reviews. Your information and experience are very important for us. Thank you for all compliments! We hope to welcome you at our house again!

Anmeldt 30. november 2017

Í alla staði ágætis hótel, fín staðsetning, góður morgunmatur, hreint o.s.frv. Maður fær mikið fyrir peninginn því hótelið kostaði ekki mikið. Myndi alveg Vilja dvelja þarna aftur ! Við vorum 5 saman og vorum með conecting herbergi.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 123Jonag
UnaPilmann, Director of Sales på Avalon Hotel & Conferences, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2018

Dear Jonag, thank you for choosing AVALON HOTEL & Conferences and your time for reviews. Your information and experience are very important for us. Thank you for all comments! We hope to welcome you at our house again!

Anmeldt 12. november 2017

Vi var en del av en gruppe som reiste til Riga for å oppleve selveste Andrea Bocelli. Hotellet er moderne med flotte rom, men det aller viktigste er service fra resepsjonen. Vi hadde via kollegaer blitt anbefalt en restaurant, men damen i resepsjonen rynker på nesten og sier NEI, NEI. Hun anbefaler derfor Restaurant Riviera i stedenfor - helt tipp topp. Frokosten er allsidig - du blir god og mett og de er effektive med å rydde unna. Hotellet kan anbefales og så er det gåavstand til gamlebyen

Romtips: TOPP SERVICE og gåavstand til gamlebyen
Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, UnniMeretheA
UnaPilmann, Director of Sales på Avalon Hotel & Conferences, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Dear Unni Merethe,

thank you for your time with us and wonderful review. We will honour to welcome and serve you at our AVALON HOTEL & Conferences again.
Best regards,