“Små porsjoner”

Kjøkken: Europeisk, Italiensk, Latvisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Begge spiste pasta som smakte godt men porsjonene var så små at vi ikke ble mette. Foccacia som ble bestilt til forrett ble glemt og den ble heller ikke servert til pastaen. Kelneren unnskyldte seg og var hyggelig men vi forble sultne.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Extraordinary553301

Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Utmerket rolig beliggenhet, veldig god mat! Hyggelig betjening.spiste pizza margerita. Deilig med ferie!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Heidi S
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Vi droppet innom her, uten å ha lest anmeldelser. Sein lunch, og vi delte en pizza. Nydelig pizza, god vin og veldig god service. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, GunnTore
Anmeldt 9. april 2018 via mobile enheter

To hundre meter fra hotellet ligger denne flotte restauranten, som serverer meget god mat og vin. Dyktig personale. Anbefaler gjerne videre.

Dato for besøk: april 2018
Takk, LisbethKK
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

God mat, godt øl, fint lokale og trivelig betjening. Anbefales. Spiste en pizza med valnøtter og pære, overaskende godt:)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Øyvind S

Reisende som så på Locale, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Locale? Del dine erfaringer!