“Nydelig pizza. ”

Kjøkken: Europeisk, Italiensk, Latvisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk god Pizza. En smak av Italia. Flotte lokaler og hyggelig betjening. Anbefales på det varmeste ved besøk i Riga

Takk, Oddvar R

Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde forhåndsbestilt mat og bord til 40stk, dem var flinke til å få maten fort på bordet men i en rotete rekkefølge. Det hjalp heller lite at dem serverte en smakløs kyllingsuppe og karbonaderkaker dem kalte biff. Betjeningen var lite høflige og taklet dårlig et så stort selskap.
Cocktailsene der serverer er for meg overprøvd og smakte rett og slett vondt.

Fasilitetene eller var bra!

Takk, Tommy S
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Begge spiste pasta som smakte godt men porsjonene var så små at vi ikke ble mette. Foccacia som ble bestilt til forrett ble glemt og den ble heller ikke servert til pastaen. Kelneren unnskyldte seg og var hyggelig men vi forble sultne.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Extraordinary553301
Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Utmerket rolig beliggenhet, veldig god mat! Hyggelig betjening.spiste pizza margerita. Deilig med ferie!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Z1524UMheidis
Anmeldt 23. april 2018 via mobile enheter

Vi droppet innom her, uten å ha lest anmeldelser. Sein lunch, og vi delte en pizza. Nydelig pizza, god vin og veldig god service. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, GunnTore

Reisende som så på Locale, så også på

Har du vært i Locale? Del dine erfaringer!