“God mat”

Kjøkken: Europeisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 17. desember 2018

Vi var her i gamlebyen i Riga for å oppleve julemarkedene. Tilfeldig valgte vi denne restauranten for å spise middag. God mat og godt øl. Grei betjening.

Takk, trondo685

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Her hadde vi bestilt bord, og det meste gikk på skinner. På menyen gikk vi for det som var betegnet som latviske retter. Dette var et godt valg!
Det ble god mat, hyggelige servitører og et behagelig prisnivå.

Takk, pereinart2018
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Jeg er vanligvis ikke kresen når det gjelder restauranter, men dette var dårlig. Når vi ankom restauranten fikk vi beskjed om at det kunne bli opp til 45 minutter ventetid, men det endte opp med over 1 time og 15 minutters ventetid (En halvtime etter vi fikk beskjed om at kjøkkentet va stengt) selv om kun 6 bord var opptatt. Kjøkkenet hadde ikke maten de tilbydde i menyen, og når maten tilslutt kom var den såklart brent og svinkeknokene nesten kun av fett og svært lite kjøtt. kelneren klarte ikke engang å åpne vinflasken. Dro derifra fremdeles sulten men, i det minste såg toalettet pent ut..

1  Takk, Paradise47195852275
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Maten var meget godt presentert og med svært god smak. Hyggelig betjening som veiledet og presentere maten på en svært god måte. Anbefales.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sigmund650
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her. Chefs special kantarell og steinsopp suppe, og kyllingfilet med bacon og grønnsaker. Veldig godt, om vi skal trekke for noe var suppen litt kald. Servitøren var veldig hyggelig. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, vickylindahl

Reisende som så på NIKLAVS Restaurant, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i NIKLAVS Restaurant? Del dine erfaringer!