“Anbefales!”
Anmeldelse av Indian Raja

Indian Raja
Vurdert som nr. 45 av 1 259 Restauranter i Riga
Kjøkken: Asiatisk, Indisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

God mat og god service! Deilige alternativer for både kjøttspisere og vegetarianere! Anbefaler å bestille bord, da restauranten er ganske liten og full i helger.

Takk, idak823

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Helt perfekt! Hadde store forventninger,da vi hadde lest gode anmeldelser i forkant. Vi ble ikke skuffet! Dette er en EKTE indisk restaurant. Nydelig mat, behagelig atmosfære og serviceinnstilt betjening! En perfekt aften!

1  Takk, gunderssen
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var ikke klar over at man måtte bestille bord her på forhånd, så husk det!
Utrolig god mat! Og egentlig ganske rimelig også. Vi spiste både forrett og middag - utrolig godt!
Anbefales!

Takk, majag861
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Nydelig indisk autentisk mat og herlig service - veldig god vin - rimelige priser - vi har vært her to dager på rad!!

Takk, Helene S
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi elsker indisk mat, og her fikk vi som forventet. Nydelig tikka masala med masse god smak. Anbefaler stedet!

Takk, klanglete

Reisende som så på Indian Raja, så også på

Har du vært i Indian Raja? Del dine erfaringer!