“God og rimelig indisk mat.”
Anmeldelse av Indian Raja

Indian Raja
Vurdert som nr. 53 av 1 296 Restauranter i Riga
Kjøkken: Asiatisk, Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Til å ligge i Riga ble vi positivt overrasket over maten! Vi gjorde lurt i å bestille bord for det ble fort fullt.

Servicen var god, og porsjonene var rause og rimelige! Kormaen var fantastisk, og anbefales!

Dato for besøk: april 2019
Takk, kaethers

Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant med hyggelige ansatte. Vi hadde reservert bord og det anbefales da det ble fort fullt. Veldig god mat som kom raskt selvom det var mange der samtidig. Litt spicy var det jo (tikka masala), men god mat med ris og hvitløksnan ved siden av. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 825ceciliem
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Restaurant med god indisk mat. Spiste tikka masala med kylling. Stor porsjon. Delte på ris og nanbrød. Servitøren var ikke spesielt hyggelig, men restauranten er absolutt verdt et besøk dersom man liker indisk mat. OK priser.

Takk, Maiksibaiksi
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

God mat og god service! Deilige alternativer for både kjøttspisere og vegetarianere! Anbefaler å bestille bord, da restauranten er ganske liten og full i helger.

Takk, idak823
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Helt perfekt! Hadde store forventninger,da vi hadde lest gode anmeldelser i forkant. Vi ble ikke skuffet! Dette er en EKTE indisk restaurant. Nydelig mat, behagelig atmosfære og serviceinnstilt betjening! En perfekt aften!

Takk, gunderssen

Reisende som så på Indian Raja, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Indian Raja? Del dine erfaringer!