“Tidenes dårligste matopplevelse”

Kjøkken: Steakhouse
God for: Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Hadde en forhåndsbestilt meny, som tydligvis betyde at disse ikke blir stamkunder. Må si dette er den mest bedritne biffen jeg noen gang har smakt. Kjøp kotelletter på Rema 1000 istedet, og det hadde sannsynlivis vært bedre investering. Litt krass, men seriøst, dette var skuffende.

Takk, RuneJ116

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Her får du helt ok biff, men prisen er alt for høy og samsvarer ikke med kvalitet eller total opplevelse. Skitne lokaler. Helt grei service. Det var lagt på 10% på regningen som ikke var tips, det er latterlig. Dyreste stedet jeg spiste under mitt opphold i Riga, ikke verdt det. Anbefales ikke.

Takk, SiljePilje
Anmeldt 22. september 2018

Tregt, små DYRE porsjoner, generelt dyrt og hadde helt klart mangelfull betjening.
Flere som har vært der er ikke fornøyde med mat og service, de har virkelig et forbedringspotensiale til å ligge så flott til!!

Takk, BerntV
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Gode drinker, men lang ventetid på å få bestille, få maten og betalt. Lite imøtekommende personale. Maten er dårlig i forhold til hva man betaler for. Skulle også ha en medium stekt biff som var helt rå i midten, og personalet ble ikke fornøyd når vi ga beskjed om dette(men ordnet opp til slutt).

Takk, tonjeln
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Dårligste måltid vi hadde på 1 uke i Riga. Snack tallerken var alt annet en snack, garlic brød uten garlic og smør, pasta som var dynket i et fettlignende stoff... IKKE Gå HER!!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 395metteb

Reisende som så på Steiku Haoss, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Steiku Haoss? Del dine erfaringer!