“Et sikkert sted ”

TGI Friday's
Vurdert som nr. 107 av 1 231 Restauranter i Riga
Kjøkken: Amerikansk, Latinsk, Meksikansk, Thai, Latvisk
God for: Barscene, Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Bestandig et godt valg å dra innom, god mat og drikke.
Grei service, var innom på kveldstid for å ta en drink, drinken vi fikk sto ikke helt til forventningene

1  Takk, SiljeMH

Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi tok turen hit for å spise lunsj. Bestilte oss hamburger, og vi fikk mye mat for pengene. Hamburgeren smakte kjempe godt, og de som jobbet der ga oss god service. Et lite tips det er happyhour frem til kl.17 på hverdager. Anbefaler turen hit!

1  Takk, klanglete
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Ser mange har kommentert lite serviceminded personale, det opplevde ikke vi. Personalet som var på jobb da vi spiste der var veldig behjelpelige og hyggelige. God mat, og maten ble raskt laget. Et lite minus for litt for lite stekt kylling på kombifajitasen. Men biffen var perfekt stekt.

1  Takk, ingerb2017
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Vil anbefale å spise et annet sted i Riga, det er så mange hyggelige steder. Her var maten kald og smakte lite. Veldig treg servering. Da vi ba servitøren splitte regningen, rev hun den og ble kjempe sur. Ikke et smil å få.

Takk, Lis197
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord og fikk til og med velge hvilken som skulle reserveres. Satt ute en nydelig kveld. Maten var utmerket, både sharing plate, hovedretter og dessert.

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, lauravJ7670RX

Reisende som så på TGI Friday's, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i TGI Friday's? Del dine erfaringer!