“Verste service”
Anmeldelse av TGI Friday's - STENGT

TGI Friday's
Kjøkken: Amerikansk, Latinsk, Meksikansk, Thai, Latvisk
God for: Store grupper, Barscene, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Ventet 40 min på at noen skulle ta imot bestilling, ingen kom. Spurte til og med etter 15 min om noen kunne komme å ta imot bestilling, ingen kom. Aldri spis her

Takk, 870mikaell

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Vi var her i forbindelse med en familietur, god (og mye) mat. Enorm barneburger. Jeg spiste en rib (spareribs) og det var et godt måltid. Hyggelig betjening.

1  Takk, John_Moen
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Var innom TGI Friday’s for en middag. Serviceinnstilt personale og mye og god mat. Vi bestilte forskjellige burgere, og alle var meget godt fornøyd! Barneburgeren var en porsjon som en 3 åring kunne hatt i 2 dager, men bedre at det er for store porsjoner enn for små

1  Takk, AreRoe
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Bestandig et godt valg å dra innom, god mat og drikke.
Grei service, var innom på kveldstid for å ta en drink, drinken vi fikk sto ikke helt til forventningene

1  Takk, SiljeMH
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Vi tok turen hit for å spise lunsj. Bestilte oss hamburger, og vi fikk mye mat for pengene. Hamburgeren smakte kjempe godt, og de som jobbet der ga oss god service. Et lite tips det er happyhour frem til kl.17 på hverdager. Anbefaler turen hit!

1  Takk, klanglete

Reisende som så på TGI Friday's, så også på