“Bør prioriteres”

Kjøkken: Europeisk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse i en uformell setting. Valgte 5 retters meny med vin pakke som forklarer hvorfor denne restauranten er raknet som den beste. Servicen var personlig og veldig kompetente.
Anbefales !!!

1  Takk, 480axelh

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Samtlige på bordet bestilte 3 retter hver men til slutt kom vi opp i 8 store og små retter. Hele kvelden var fylt av spennende smakskombinasjoner som ble presentert på en spennende måte. Hyggelig personale, følte meg veldig velkommen og gikk derfra mett og lykkelig. Anbefales på det sterkeste.

Takk, TriHal
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en av de bedre restauranter jeg har vært på, med spennende mat og vin kombinasjoner. Vi hadde en meget vellykket kveld her, servicen var upåklagelig.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Tommy G
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

For en opplevelse!
FOR EN OPPLEVELSE!!
FOR.EN.OPPLEVELSE!!!

Sjelden har vi kost oss så mye med mat og drikke. Fantastisk god mat. Bra service. Mange positive overraskelser.

Takk, nilspettera2015
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Skal du til riga og er ute etter et god måltid dra hit. Hyggelig personale, fantastisk mat og opplevelser, er det som vil møte deg.

Dato for besøk: august 2018
Takk, petterl674

Reisende som så på Vincents, så også på

Har du vært i Vincents? Del dine erfaringer!