“fin weekend i Riga toppet med middag på Vincent”
Anmeldelse av Vincents

Vincents
Vurdert som nr. 7 av 1 259 Restauranter i Riga
Prisklasse: USD 108 - USD 1 079
Kjøkken: Europeisk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. desember 2018

God service fra første online bestilling og gjennom hele kvelden. For 4 godt voksne mennesker kan det være utfordrende å finne noe som innfrir for alle. Vincent har en spennende og variert meny som utfordrer de som tør prøve noe nytt, men også de som er mer tradisjonelle finner sine ting i menyen. Spesielt gledelig at de hadde en vegetarmeny som virkelig var bra (ikke bare noen men gjerne sier) Lokalene trakk kanskje litt ned.

Takk, SteinLorentz

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse i en uformell setting. Valgte 5 retters meny med vin pakke som forklarer hvorfor denne restauranten er raknet som den beste. Servicen var personlig og veldig kompetente.
Anbefales !!!

1  Takk, 480axelh
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Samtlige på bordet bestilte 3 retter hver men til slutt kom vi opp i 8 store og små retter. Hele kvelden var fylt av spennende smakskombinasjoner som ble presentert på en spennende måte. Hyggelig personale, følte meg veldig velkommen og gikk derfra mett og lykkelig. Anbefales på det sterkeste.

Takk, TriHal
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en av de bedre restauranter jeg har vært på, med spennende mat og vin kombinasjoner. Vi hadde en meget vellykket kveld her, servicen var upåklagelig.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Tommy G
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

For en opplevelse!
FOR EN OPPLEVELSE!!
FOR.EN.OPPLEVELSE!!!

Sjelden har vi kost oss så mye med mat og drikke. Fantastisk god mat. Bra service. Mange positive overraskelser.

Takk, nilspettera2015

Reisende som så på Vincents, så også på

Har du vært i Vincents? Del dine erfaringer!