“Opplevelsen og servicen noe bedre enn maten”
Anmeldelse av Vincents

Vincents
Vurdert som nr. 7 av 1 259 Restauranter i Riga
Prisklasse: USD 109 - USD 1 087
Kjøkken: Europeisk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi fikk en hyggelig velkomst av serviceinnstilt betjening i hyggelige lokaler. Etter aperitiff og smådelikatesser valgte vi å gå for fem-retters middag som var en overraskelse bestående av de mest populære rettene ved restauranten over tid. Til dette gikk vi for vinparing. I ettertid ville vi nok gått for en egenkomponert tre retters middag da dette hadde gitt oss informasjon om hva vi ville bli servert. Noen av rettene var små og ikke like lidenskapelige på smaker som en kan forvente av en restaurant på dette nivået. I tillegg var prisnivået en klasse (eller to) høyere enn smaksopplevelsene. Vinparingen og servicen til betjeningen var i den klassen en kan forvente. En egenkomponert meny vil gi deg bedre valuta for pengene og sikkert en enda bedre opplevelse

Takk, LarsB2474

Anmeldt 9. desember 2018

God service fra første online bestilling og gjennom hele kvelden. For 4 godt voksne mennesker kan det være utfordrende å finne noe som innfrir for alle. Vincent har en spennende og variert meny som utfordrer de som tør prøve noe nytt, men også de som er mer tradisjonelle finner sine ting i menyen. Spesielt gledelig at de hadde en vegetarmeny som virkelig var bra (ikke bare noen men gjerne sier) Lokalene trakk kanskje litt ned.

Takk, SteinLorentz
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

En fantastisk matopplevelse i en uformell setting. Valgte 5 retters meny med vin pakke som forklarer hvorfor denne restauranten er raknet som den beste. Servicen var personlig og veldig kompetente.
Anbefales !!!

1  Takk, 480axelh
Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Samtlige på bordet bestilte 3 retter hver men til slutt kom vi opp i 8 store og små retter. Hele kvelden var fylt av spennende smakskombinasjoner som ble presentert på en spennende måte. Hyggelig personale, følte meg veldig velkommen og gikk derfra mett og lykkelig. Anbefales på det sterkeste.

Takk, TriHal
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en av de bedre restauranter jeg har vært på, med spennende mat og vin kombinasjoner. Vi hadde en meget vellykket kveld her, servicen var upåklagelig.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Tommy G

Reisende som så på Vincents, så også på

Har du vært i Vincents? Del dine erfaringer!