“Koslig resturant”

Sale & Pepe
Vurdert som nr. 145 av 1 163 Restauranter i Riga
Kjøkken: Italiensk
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Gikk tilfeldigvis forbi denne resturanten og det passeg for et luch stopp, blei pasta denne gangen og det angrer jeg ikke på. Veldig god mat og. Veldig hyggerlig betjening.
Ta en tur innom vist du er i nerheten.

Takk, samot1993

Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Droppet innom denne.
Hyggelig betjening. Spurte om å få en pizza med skinke, bacon og løk, ingen problem.
Hadde også en pasta carbonara, alt var kjempe godt.

Kommer nok tilbake her.

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, BHSkeie
Anmeldt 8. april 2018 via mobile enheter

Helt ok pizza til grei pris. Det var ingen andre i restauranten da vi kom, og mange kom inn gjennom ei bakdør og forsvant igjen. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: april 2018
Takk, marid197
Anmeldt 14. mai 2017

Hjelpsom og hyggelig betjening. Allergimerket meny. Ikke mange glutenfrie retter, men veldig godt det vi spiste, inkl dessert.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Lise V
Anmeldt 26. november 2016 via mobile enheter

Gikk hit da vi ville ha en kjapp og grei lunsj. Og det fristet med pizza.
Dessverre så er dette et slikt pizza sted som klarer å brenne en pizza uten å få den gjennomstekt. De brukte også hermetiske sjampinjonger og kjøttdeig istedet for salsiccia.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Eldar T

Reisende som så på Sale & Pepe, så også på

Har du vært i Sale & Pepe? Del dine erfaringer!