“Skikkelig veganmat”

Fat Pumpkin
Vurdert som nr. 31 av 1 196 Restauranter i Riga
Kjøkken: Helsekost
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Dette er absolutt noe av det beste vi spise i Riga og det desidert beste vegetarmåltidet. I en familie med 2 vegetarianere og 2 omnivorer er det ikke alltid lett å finne gode restauranter når man er på tur. Det blir fort mye pizza, pasta og salater på dem som velger bort kjøtt.
Da er Fat Pumpkin helt perfekt, med smakfull veganmat og en fyldig meny.
Anbefales.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Rolf H

Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

God vegetar restaurant med et bredt utvalg av retter, smoothien og diverse rawfood kaker. Gode smaker og serviceinnstilte servitører.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Eirik1991
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Jeg dro med samboer hit etter å ha lest om stedet i en brosjyre over Riga.
Jeg hadde på forhånd reservert bord gjennom Facebook, men dette kjente ikke verten til da vi ankom stedet, så det ble litt frem og tilbake før vi fikk et bord.
Dette tok iķke motet fra oss, for stemningen og forventningen var høy! Skal LOVE vi ikke ble skuffet!!
Beste maten vi noensinne har fått!!
Etter vin, hovedrett, kaffe og dessert var det et meget lykkelig par som gikk derfra.
Må også fortelle at vi var der idag igjen , og jeg tror jeg skal klare å lure meg til et besøk i morgen, også. For etter å ha funnet dette blir ikke restaurantbesøk det samme..!

Takk, Kari B
Anmeldt 21. juni 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat! Supre tilbud både til lunsj, middag eller en liten snack!
Godt valg om du er ute etter et litt sunnere alternativ

Takk, Bim Ø
Anmeldt 7. juni 2017 via mobile enheter

Jeg er selv ikke-veganer ble trekt med hit mot min vilje, men fant mye her som var veldig godt og smakfullt. Gode priser. Grei service. Gode veganske kaker :)

Takk, Haakon H

Reisende som så på Fat Pumpkin, så også på

Har du vært i Fat Pumpkin? Del dine erfaringer!