“Vegansk perle”

Fat Pumpkin
Vurdert som nr. 36 av 1 264 Restauranter i Riga
Kjøkken: Helsekost
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi fikk buffet, falafel, smoothie og dessert for 16euro. Alt var smakfullt og vegansk. Personalet var hyggelig og lagde kaffe latte med soya melk.

Takk, pernilled2014

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Spiste tapas til lunsj med en smoothie ved siden av. Maten var smaksrik, frisk og mettende. Smoothieutvalget er enormt, og kunne sikkert drukket smoothie her hver dag uten å gå lei.
Det kom en stor gruppe mens vi satt der og vi ble pent bedt om å bytte bord for at de skulle få plass. Stor pluss i boks for servicen som tilbød oss dessert på huset som kompensasjon. Desserten bestod av en fanatisk raw cake.
Prisene her er litt høyere enn ellers i Riga, men til gjengjeld får at sunn mat med kvalitetsråvarer. Måltidet er med andre ord verdt pengene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Steven C
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Dette er absolutt noe av det beste vi spise i Riga og det desidert beste vegetarmåltidet. I en familie med 2 vegetarianere og 2 omnivorer er det ikke alltid lett å finne gode restauranter når man er på tur. Det blir fort mye pizza, pasta og salater på dem som velger bort kjøtt.
Da er Fat Pumpkin helt perfekt, med smakfull veganmat og en fyldig meny.
Anbefales.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Rolf H
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

God vegetar restaurant med et bredt utvalg av retter, smoothien og diverse rawfood kaker. Gode smaker og serviceinnstilte servitører.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Eirik1991
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Jeg dro med samboer hit etter å ha lest om stedet i en brosjyre over Riga.
Jeg hadde på forhånd reservert bord gjennom Facebook, men dette kjente ikke verten til da vi ankom stedet, så det ble litt frem og tilbake før vi fikk et bord.
Dette tok iķke motet fra oss, for stemningen og forventningen var høy! Skal LOVE vi ikke ble skuffet!!
Beste maten vi noensinne har fått!!
Etter vin, hovedrett, kaffe og dessert var det et meget lykkelig par som gikk derfra.
Må også fortelle at vi var der idag igjen , og jeg tror jeg skal klare å lure meg til et besøk i morgen, også. For etter å ha funnet dette blir ikke restaurantbesøk det samme..!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, vika6268

Reisende som så på Fat Pumpkin, så også på

Har du vært i Fat Pumpkin? Del dine erfaringer!