“Craftbeer”

Kjøkken: Tysk, Bryggeripub, Latvisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Jeg elsker craftbeer og som en som jukset litt i faget måtte vi innom for å teste. Ble ikke skuffet, anbefales.

Takk, John_Moen

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Leverer! Vi ankom fredag og spiste middag og drakk god hjemmebrygga øl. Vi forsøkte en annen restaurant lørdagen, men vi fant fort ut at vi hadde finni vår favoritt! Peters brewhouse... absolutt å anbefale!! Fantastisk god mat og livemusikk ta turen innom da vel..

Takk, cfn1105
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Startet turen til Riga med middag på Peter’s og for en start! Fantastisk god mat, langt over forventet når man drar på brewhouse. Fikk servert nydelig lam med grillet grønnsaker. Komponert med husets eget øl ble dette en vinner. God øl og god mat, og når live musikken satte igang ble vi fort enige om at her var det bare å bli!

Fikk i tillegg tips til våre egne øloppskrifter av brewmaster, som stod i spissen for blide og hyggelige servitører.

Takk, Onicor
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Familie på 4. Sen lunch. Godt utvalg i tradisjonelle retter, kjøtt og fisk. Eget øl- 3 typer. Light, Red og Dark.
Utmerket service og fortreffelig mat.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, HavardVuk
Anmeldt 1. juni 2018

Ganske stort etablissement med både ute- og inneservering, sentralt beliggende i gågate i gamlebyen Vi satt ute. Litt lang ventetid på mat. Pris på gjennomsnitt for gamlebyen i Riga. Kyllingwrap var kanskje ikke det beste å velge, mye saus og lite smak av kylling, men helt ok. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, TOR S

Reisende som så på Peter's Brewhouse, så også på

Riga, Riga Region
Riga, Riga Region

Har du vært i Peter's Brewhouse? Del dine erfaringer!