“Koselig sted å spise i Riga”
Anmeldelse av Peter's Brewhouse

Peter's Brewhouse
Vurdert som nr. 115 av 1 260 Restauranter i Riga
Kjøkken: Tysk, Bryggeripub, Latvisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Koselig plass å spise, maten var god og servicen var topp. Godt lokalt øl og selvfølgelig tok vi noen Riga Balsam til kaffen. Anbefales

Takk, Jarle C K

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Sjarmerende service folkelig og tilbakelent med god enkel mat. Eget brygget øl som smakte meget godt

Takk, SiwB47
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Var innom for noen øl. Vi valgte å gå for ølsmaking av deres eget øl. Spennende med hjemmebrygget øl. Det var god kvalitet, rask betjening og lave priser. Vi fikk også servert saltbakt malt. Absolutt verdt et besøk hvis man er i nærheten

Takk, AreRoe
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Jeg elsker craftbeer og som en som jukset litt i faget måtte vi innom for å teste. Ble ikke skuffet, anbefales.

Takk, John_Moen
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Leverer! Vi ankom fredag og spiste middag og drakk god hjemmebrygga øl. Vi forsøkte en annen restaurant lørdagen, men vi fant fort ut at vi hadde finni vår favoritt! Peters brewhouse... absolutt å anbefale!! Fantastisk god mat og livemusikk ta turen innom da vel..

Takk, cfn1105

Reisende som så på Peter's Brewhouse, så også på

Har du vært i Peter's Brewhouse? Del dine erfaringer!