“Rigas koseligste kafé!”

Parunasim kafe'teeka
Vurdert som nr. 5 av 75 Kaffe og te i Riga
Kjøkken: Bar, Kafé
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Godt bortgjemt i en bakgate ligger denne lille perlen av en kafé. Rolig og intim stemning inne med rustikk sjarm.
Verdt turen! Vi prøvde en av kakene som var helt Ok men ikke noe mer. Likevel et hyggelig sted for en god prat og en pause fra byen!

Dato for besøk: april 2019
Takk, kaethers

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har kun drukket vin her, men stedet var absolutt veldig koselig. De hadde hjemmelagde kaker som så veldig godt ut, men jeg har ikke smakt. Utrolig koselige lokaler, anbefales. Hyggelig og imøtekommende betjening.

Takk, SiljePilje
Anmeldt 26. april 2018

Vi så skiltet om den mest romantiske cafeen i byen, og gikk selvsagt inn. Lite og intimt lokale, og vi fikk omvisning i 2 etg, med historien om lokalet. Kakene var gode, kaffen og Riga balsamen også. Vi kosa oss virkelig her, og flott sted å ta et stopp i vandringene i byen.

Dato for besøk: april 2018
Takk, GunnTore
Anmeldt 3. desember 2017 via mobile enheter

Et raskt stopp innom denne koselige kafeen i gamlebyen for å varme oss. God kaffe og gode kaker i hyggelige omgivelser.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, sigurdel
Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Koselig og behagelig sted, deilig atmosfære. Vi stakk innom etter å gått rundt i gamle byen i flere timer, og ble sittende en god stund og bare nyte den gode og varme atmosfære. Lunt og varm og veldig god små mat.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Hanna A

Reisende som så på Parunasim kafe'teeka, så også på

Riga, Riga Region

Har du vært i Parunasim kafe'teeka? Del dine erfaringer!