“Hyggelig kafé med særpreg ”
Anmeldelse av Parunasim kafe'teeka

Parunasim kafe'teeka
Vurdert som nr. 2 av 85 Kaffe og te i Riga
Kjøkken: Bar, Kafé
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig kafé med særpreg. Nydelige hjemmebakte kaker og god kaffe. Kul innredning, og også uteservering. Ligger litt bortgjemt i et smug, så kan være vanskelig å finne. Anbefales.

Takk, SanToi1969

Anmeldt 6. desember 2019

Her fikk vi julestemning. Koselige lokaler og fint dekorert. Gode kaker og kaffe. Fint sted å ta et glass vin også. Anbefales.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Jane T
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Fantastiske kaker. Vi prøvde bare Red Velvet og ostekaka, men disse var utrolig gode og visstnok hjemmelagede. Smakte godt i hyggelige omgivelser med et glass prosecco til.

Dato for besøk: august 2019
Takk, ingermarieg2016
Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Da regnet øste ned stakk vi hodene inn på nærmeste kafé! Elsker bortgjemte steder, hvor stilen er gjennomført til fingerspissene. Litt noir-stemning, med svartmalte vegger og gamle høvelbenker til spisebord. Vi ble fortalt at kafeen er en del av en gammel kirke. Parunasim er virkelig noe av det mer sjeldne slaget, virkelig verdt et besøk. Vi spiste gulrotkake og sjokoladekake + smakte vår første Riga Balsam. Stedet har en rolig og romantisk atmosfære og svært hyggelig betjening med gode engelskkunnskaper. Anbefales!!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Norwegiangirl1982
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Vi gikk her ved en tilfeldighet og likte oss veldig godt. Fin atmosfære og både ute- og inneservering.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Berznodam

Reisende som så på Parunasim kafe'teeka, så også på

Har du vært i Parunasim kafe'teeka? Del dine erfaringer!