“Vel verdt et besøk!”

Muusu
Vurdert som nr. 30 av 1 196 Restauranter i Riga
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 15. oktober 2018

Hva kan man si? Dette var absolutt en av de bedre restaurantopplevelsene jeg har hatt. Maten var en opplevelse i seg selv, den anbefalte vinen passet godt. Servitøren var oppmerksom uten å være påtrengende. Til tross for at restauranten var full var det en rolig stemning her. Dette er plassen jeg garantert går tilbake til.

1  Takk, HeidiLarsen

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Karamellisert geitost med tilbehør til forrett, smakte ypperlig! Kalvekjøtt til hovedrett, perfekt stekt med godt tilbehør. Selv om kelneren misforsto ordren tok det ikke lang tid før vi fikk hovedrett nummer to. Servicen var veldig bra. Absolutt en restaurant verdt å besøke i Riga!

1  Takk, Christine H
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Beste atmosfære og nydelig mat.
Dette er var opplevelse jeg gjerne vil ha igjen. Alt fungerte.
Kelner som var så rolig og hyggelig... Særdeles bra.

1  Takk, RuneLie
Anmeldt 19. juni 2018

Hyggelige og årvåkne kelnere som tok godt i mot oss og tok godt vare på oss.
Maten bestod av spennende smaker som komplimenterte hverandre på en fantastisk måte. Da vi ikke bestilte forrett, ble vi oppfordret til å bestille med 2-3 sideretter til hovedretten, noe som ble delt på 6 personer ved bordet. Dette var lurt og alle ble godt mett.
Vinen vi ble anbefalt, passet godt til smakene i maten.
Jeg for min del avsluttet med en sjokolade dessert som var himmelsk god, ikke for søt og ikke for syrlig.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Redbella
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

En veldig bra restaurant med god atmosfære, utsøkt mat og service. Populært, så vi måtte booke bord. Litt dyrere en gjennomsnittet på Rigas restauranter, men bare litt og verdt hver eneste krone. Vel verdt et besøk, men hyggeligst inne.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Erik U

Reisende som så på Muusu, så også på

Har du vært i Muusu? Del dine erfaringer!